Dexter.

Under gårdagskvällen såg älsklingen och jag dom två sista avsnitten av Dexter (säsong två).
Tänker inte vara nån spoiler utan kommer låta er se för er själva. Men det jag kan säga är spänning, fenomenalt och fullkomligt underbart.
Micheal C. Hall som gestaltar Dexter är helt fenomenal. Han trollbinder en totalt och är helt enkelt en av dom bästa skådespelarna jag nånsin skådat. Sen ser han inte så pjåkig ut heller för den delen.
Nu vänta jag och många andra spänt på säsong 3,som enligt Showtime president Robert Greenblatt är på gång!
Jag och dom många andra jublar!

Dexter

Dexter

Kommentarer
Postat av: pia

Jaa, jag blir jävligt less när dom tar grejjer.. kanske får jag skylla mig själv lite osm har sakerna i trapphuset.. =/

Fin bloggen blev förresten! :)

2007-12-06 @ 13:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0