Julafton!

Igår var det julafton och den spenderades ute hos min familj.
Underligt nog gick allt galant, med hundarna menar jag då.
Lennox skötte sig ypperligt och var from som ett lamm, förutom engång då han flippade totalt utomhus. Eftersom den lilla snön som fanns regnat bort så var han ja lerig hela han. Det var bara att släpa med han in i duschen, på självaste julafton och allt. Men han blev jue fin i allafall;)

Blev jätte nöjd med mina julklappar i allafall och det verkade som dom vi gav var till belåtenhet även dom.
Jag fick bland annat:
Parfym, från älskling
Gosig filt,
En bruk med oliver på som jag spanat in,
Handkräm och tvål från broder,
Super vacker ängel från syrran, som nu bor i sovrums fönstret,
Kofta,
Hår gelé,
Pyjamas,
Olja i fin glasflaska, som jag ska ha som prydnad i köket,
Bio biljetter,
Lotter, vann tyvärr ingenting TYPISKT!

Älsklingen och Lennox blev också nöjda med sina klappar.
Lennox blir visserligen glad för allt han får, men jag tror att han skulle vilja att det var julafton varje dag.
Det är inte varje dag han får så mkt ben, godis, leksak och man får jue inte glömma JULMAT. Det var verkligen en hit i hans ögon och som han åt den lilla grisen, hans mage var helt enorm. Men det är jue bara julafton en gång om året;)
Visserligen fyller han 1 år snart och det kommer firas med pompa och stått, han är jue mammas bortskämda gris.

Hursom helst jag hade en jätte trevlig jul som vanligt med familjen och vi kom inte hem förens sent på kvällen.
Fast jag var jätte trött där ett tag och kände mig verkligen helt borta för resten av världen, men det gick över som tur var.

Ett av Lennox paket.
Va gott!
Alla julklapparna=)
Nöjd Lennox med grisöra.
En extremt nöjd lilsis som fick gosa med Lennox. Han brukar jue vara ett monster i deras hem.
Mirakel, så här nära har dom aldrig legat.

Kommentarer
Postat av: pappa

Mamma&Pappa tackar för en jätte trevlig dag&kväll ja det stämmer att våra "Grisar" var ovanligt fridfulla
Måste vara julen eller? kanske dom har förstått att det är bara att gilla läget.
Hoppas bara att resultatet blir det samma under nyårs firandet. puss&kram mamsen&pappsen och resten av familjen

2007-12-26 @ 14:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0