Trött på julen.

Ja nu är jag verkligen trött på julen och det är dags för ny design i bloggen igen, ser nu fram emot det nya året och julen har faktiskt passerat. Så jag känner att även juldesignen får backa undan för en lite fräschare look. Har inte bestämt mig riktigt hur det ska se ut ännu, men det visar sig. Ska i allafall börja med den nya designen imorgon för snart är det dags för sängen, ögonlocken är alldeles för tunga för att orka koncentrera sig i photoshop.


                              image103

Kommentarer
Postat av: Annika

är också trött på julen nu! Våren får gärna komma NU!! Nu har jag läst ikapp alla dina inlägg, har inte ens haft tid och sitta vid datorn under juldagarna.. Har varit så mkt med släkt, begravning, födelsedagar hit och dit mm! Men nu till veckan efter nyårsfirandet kommer det bli lugnt och skönt. Kanske stan nån dag? Gå runt och kolla rean lite och fika kanske? Skulle vara kul och ses iaf! kramar!

2007-12-30 @ 12:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0