Bara några timmar kvar.

Innan min älskling kommer hem, åh längtar så mkt♥.
Är så fruktansvärt kramig och pussig, kommer inte vilja sluta pussas efter att jag kastat mig i hans famn. Ja för det kommer jag verkligen göra, har redan förberett honom;)
Han köpt hem godis och ska tända ljus i hela lägenheten, så vi får en riktigt mysig kväll tillsammans.
Lennox kommer bli glad när pappa kommer hem, han märker att flocken inte är samlad. Men idag bryr han sig inte så mkt, då han är van att Kenny är borta hela dagarna. Men igår kväll såg han väldigt fundersam ut, vaktade mig när jag skulle nanna middag och gnydde så fort han inte såg mig. Han är lite fjantig min lilla pluttis.

Ska sätta upp ramarna nu, ska bara hitta ngt att sätta i dom. Vill ha serietema, så jag måste rota bland alla tidningar här hemma.  Håll tummarna att jag hittar ngn rolig serie-stripp.
Nee nu måste jag greja, sen ska jag och pluttis lägga oss i sängen o gosa.

                                                                        
                                                 
♥Detta är mina ögonstenar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0