♥Speciell dag♥

Berättade igår att det var en speciell dag, och det är det verkligen.
Det är två år sen jag och älsklingen blev tillsammans♥.
Känns overkligt att 2 år har gått. Tiden har gått så fruktansvärt fort.
Men tiden går fort när man har roligt, som man säger.
Vi har hunnit med en hel del under dessa 2 år.
11/12-05 förlovade vi oss.
20/12-05 flyttade du hit från trelleborg.
19/8-06 gifte vi oss.
Sen har vi hunnit flytta till större, skaffat oss en bebis, våran älskade Lennox.
Nu är det bara hus och barn som fattas;)
Men det kommer om några år, vi är nöjda med att ha det som vi har.

Eftersom vi firade våran bröllopsdag nyligen så ska vi inte fira idag.
Men vi ska ha en ordentlig myskväll med en massa *censur*.

Hursom helst är detta en dag med mkt underbara minnen, minnen som är dom vackraste för mig.
image15

Älskar dig nu, imorgon och förevigt.
Du är min livskärlek min själsfrände.


Kommentarer
Postat av: Pia

Grattis!=) Vad fina ni e tillsammans!:)

2007-10-11 @ 15:12:20
URL: http://piasandberg.blogg.se/
Postat av: helen

tack för din kommentar :) skönt och veta att det finns vettiga tjejer! jag använder många olika läppglans brukar ha ett läppstift först sen använder jag läppglans från (mist stockholm :)

2007-10-12 @ 13:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0