♥Världens underbaraste hund♥

Klockan nio imorse vaknade jag av att Lennox ville ha pusskalas.
Även om hans morgon andedräkt inte är den bästa så är det i allafall mysigt.
Han ville inte sluta heller, drog upp han i sängen och där blev det lite mera pussar.
Sen lade han sitt huvud på mig mage och vi gosade en stund innan vi somnade.
Älskar verkligen min hund, han är den underbaraste och finaste som finns.
Han skänker mig så himla mkt lycka och kärlek♥.
image14



Resten av dagen har inte varit ngn hit.
Trodde jag skulle tvätta idag så jag stressade till ICA för att inhandla tvätt och skölj medel.
Stressade sedan hem och sorterade tvätten, för att sedan kämpa skiten ur mig för att få ner tvätten till tvättstugan.
Jaha, jag skulle visst ha tvättat igår, kul!
Eller kanske inte, mest irriterande faktiskt.
Så nu ska jag tvätta imorrn klockan sju på morgonen ist, JIPPIEEE.
Var bara att ta nya tag med mina redan spagetti kännande armar.
Väl uppe i lägenheten igen var det bara att gå till ICA igen och handla mat.
Sen var det städning och promenad med Lennox på schemat.
Inte mina bästa av dagar precis.
Men imorrn är en speciell dag, men mer än så säger jag inte;)
Det får ni veta imorrn.

Kommentarer
Postat av: Mija

Djur är underbara!! Synd att så många inte fattar det bara... :)

2007-10-10 @ 21:31:22
URL: http://mammamija.blogg.se
Postat av: Pia

Fin han är! :)

2007-10-11 @ 08:31:58
URL: http://piasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0