Lördag

Så skönt med helg, det man längtar efter hela veckan.
Familjen är samlad och man gör saker tillsammans.
Idag har visserligen älsklingen spelat 360 hela dagen, men det har han fått lov till;)
Han fick jue sin brännare igår och spelar ni Fifa 08 tills fingrarna ramlar av.
Lennox och jag har som vanligt varit ute på långpromenad, sen jag jag grejat här hemma, tonat håret och sminkat mig. Samt det vanliga laga mat osv.

Snacka om trist inlägg, vet inte vad jag ska skriva mera*suck*.
Tragiskt klockan är 21.41 och jag är sketa trött.

Tack för pyjamasen mamma och pappa föressten=)

Kommentarer
Postat av: pappa

trevligt att läsa att du hade det trevligt i örebro
love you puss&kram

2007-10-22 @ 14:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0