Mommy

Har varit en trevlig dag idag.
Runt tio kom min älskade mor på besök. Vi var ute på långpromenad, handlade och snackade en massa såklart. Lite för mkt då hon nästan kom försent till jobbet *ooops*.
Mamma är verkligen min bästa vän, vi kan prata om precis allt.
Tiden bara flyger iväg så fort vi umgås, skönt att bara kunna lätta sitt hjärta på precis allt.
Vi förundrades och skrattade åt mötet jag hade igår. Hur så kallat proffisionellt folk kan vara så fullkomligt okompetenta, det är jue verkligen helt otroligt.
Får mer hjälp av att prata med mamma, min man och resten av min familj.

Hursom helst, tack mamma för en underbar förmiddag mamma, du är bäst.
Love you!♥


Kommentarer
Postat av: pappa

jaså bara mamma som är bäst tänkte nog att jag oxå skulle få lite kredit(ha,ha)Det kommer att gå bra det här med Örebro jag hänger ju med vettu
puss&kram papps

2007-10-30 @ 23:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0