Ordning och reda!

Trots det regniga vädret har jag känt mig helt hyper idag. Energin bara flödade.
Så det bästa att göra var att sätta igång att städa.
Först garderoben, var en heldel att rensa. Så nu har endel kastast, plockats undan och endel väntar på att säljas.
Efter att garderoben fått en makeover så var det sovrummets tur.
Alla lakan, handukar, papper, pärmar ja allt sorterades.
Sen blev det lådorna i köket och skafferiet.
Känns så himla skönt nu i efterhand när det är rent och fint.
Imorrn blir det vardagsrummets tur att få en liten makeover och höststädning.

Underligt nog har jag en massa energi kvar att tillgå, men inget att ödsla det på.
Får helt enkelt sitta här och fördriva tiden.

Imorrn kommer recentioner på sakerna jag köpte och proverna jag fick från Eleven=)

Kommentarer
Postat av: Annika

Skönt med energi! Har också känt mig pigg o fått mkt gjort i helgen! Kul med recensioner imorrn:) Förresten, har du fått din röda tröjklänning från nelly än? Börjar tröttna på att vänta nu... Kram!

2007-10-14 @ 21:57:41
URL: http://annikafredby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0