Örebro med pappa och mys i soffan!

Följde med till Örebro för att skjutsa lilsis till tåget. Pappa och jag passade då på att umgås lite på tu man hand, vi har jue inte far och dotter dagar speciellt ofta.
Vi åkte runt och kollade i affärer, käkade mat och hade allmänt trevligt=).
Verkligen ngt vi måsten göra oftare.
Passade även på att köpa lite presenter till min älskling, bara för att jag älskar dig presenter ni vet♥.
En kupévärmare till bilen, hammare, mejsel-set och en lednyckel. Han blev så glad så och lite förvånad att det låg två paket på vardagsrummet när han kom hem.

Efter Örebro resan hade jag hur mkt som helst att göra. Promenad med Lennox, tvätt, städning.
Men jag hann med allt och nu har vi haft en trevlig stund här i soffan.
Kollade på Resident Evil 3, som tyvärr inte uppfyllde mina förväntningar. Den slutade alldeles för abrupt, man fick liksom inte svar på någonting. Men fighting scenerna med "Alice" var lika bra som vanligt.
Sen blev det Heroes, just love it!
Stör med bara på att Peter träffat en tjej som är butt-ugly. Han har som sagt blivit riktigt het nu i säsong 2=)
Se själva!
                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0