Pisseväder!

Usch hatar verkligen detta vädret.
Man blir trött, omotiverad och totalt energilös.
Vill helst bara vara inne under filten i soffan, men då blommar mina tjocktankar upp som ett monster. Så jag måste ut och röra på mig, det är tur att man har hund=)
Ska försöka övertala älsklingen att åka in till örebro, då piggnar man allt till. Lite shopping är aldrig fel, sen måste vi visserligen ha nya sidoblinkers till bilen.
Jaja men vi får se, han verkar mest sugen på att sitta och spela Xbox 360.
Ska joina honom snart för lite Guitar Hero, töntigt men ack så kul!

Sen ska jag försöka mig på att redigera här i bloggen igen, dah det är så svårt. Men jag har lärt mig lite i allafall, det kommer väl antar jag.

Funderar på badrummet, är så sugen på att måla om därinne. Det är ljusgult där inne, vill ha en varmare känsla. Vinröd eller plommon med vita detaljer det är mina tankegångar. Ska först och främst kolla upp hur det funkar med våran fond, då slipper vi betala liksom. Det är perfekt för renovering och inredning när det är sånt här pisseväder. Det svåra är bara att komma igång, som vanligt!

Kommentarer
Postat av: Annika

promenad mån mogon/förmiddag? :D

2007-10-27 @ 15:56:19
URL: http://annikafredby.blogg.se
Postat av: Annika

oj vad fin sida du fått nu:) jadå jag kan en annan dag. Men åker hem på ons tror jag så tis kanske? Eller när kan du? Hoppas du haft en bra helg! Kramar!

2007-10-28 @ 11:22:40
URL: http://annikafredby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0