Uppe med tuppen.

Halv sju ringde klockan, bara att kliva upp.
Öppnade balkongdörren för att ta dagens första bloss, kylan och mörkret slogs emot mig.
Fyyfaan, det har verkligen börjat nu. Blir mörkare och kallare för varje morgon som går.
Har svårt att tro att det kommer bli snö idag som det pratats om på vädret.
Men vi får se, jag vill i allafall inte ha snö.

Jävla visdomstand, den faan håller på att ploppa upp mer och mer i underkäken. Det spänner i två andra tänder i underkäken, vilket är fruktansvärt irriterande. Satt med tandtråd och lirkade, men det hjälpte föga.
Nee nu ska jag röka och sedan kolla runt lite på eleven.se innan jag ska ner till tvättstugan igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0