Solsken och storstädning

Vilken underbar dag detta har varit. Solen har skinit non-stop och jag har spenderat många ljuvliga timmar på balkongen, där termometern har stått på 25grader. Underbart är det enda jag kan säga!!!
Har inte bara suttit och latat mig på balkongen inte, Lennox och jag vaknade tidigt och begav oss ut på en långpromis. Sen har brorsan varit här och hälsat på.
 Just nu har jag matpaus, håller på att storstäda. Köket och hallen är klara, men det är mycket kvar.
Är så skönt att få det städat och riktigt rent hemma, till och med Lennox har fått en omgång i duschen.
Han doftar nu supergott av bär!
Nej nu ska jag äta klart och fortsätta med städningen.

Kommentarer
Postat av: Louise

Åhh.. Gud vad härligt! Jag älskar när det är rent! :)
Hehe.. Vad använder du för shampo till Lennox?
Ja, visst är de söta mina skor!
Me love

2008-04-24 @ 21:22:10
URL: http://rosaochfluff.blogg.se/
Postat av: Annika

åh härligt!! Längtar hem till vår balkong igen! Kommer troligtvis tillbaka till kga redan på tis! Får ses i valborg igen!!? Kaaanske party då eller? ;) Kramkram!

2008-04-24 @ 23:16:52
URL: http://annikafredby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0