Tratt-skräck!

När jag skulle gå och handla förut åkte den läskiga tratten fram.
Snäll som han är lät han mig sätta på honom tratten.
Men sen lös rädslan genom ögonen på honom, stackars liten.
Han vågade inte ens röra sig. Stannade hos honom en stund innan jag gick ut genom dörren.

303708-264

När jag kom hem igen möttes jag av förtvivlade blickar. Han hade i allafall vågat ta sig ut i köket. Tog genast av honom tratten och han skuttade runt av lycka. Fick dessutom enhel del goa pussar.
Tog av bandaget igår så det är därför han måste ha tratten när jag inte är hemma, han får jue inte slicka på pulpan pga infektionsrisken.

Såhär ser det ut nu, inget för er känsliga:

303708-265




Kommentarer
Postat av: Elin

Oj vad fort de läker! Hundar har en otrolig förmåga att läka bra har jag märkt..! Tur är väl de..

Japp, beställde nya idag :) men dom kommer inte änm på några dagar, så de får bli att snylta på morsans bil tillsvidare.. :P

2008-04-02 @ 17:26:29
URL: http://pumanan.blogg.se
Postat av: Annika

aa deras produkter är helt otroligt bra! Synd att det är lite dyrt bara, men det får man väl unna sig:)

Stackars pappsen din, tur att det går att behandla rätt bra iaf.. Du får hälsa till honom!

hehe känner igen "tratt rädslan" eller "gu vad jag skäms" känslan som man ser hos Lennox på den där bilden... Aida ser likadan ut när hon haft tratt.. Även när vi tvingar på henne flytväst:) sötisarna...Tur att de läker snabbt!

kraaams

2008-04-02 @ 18:44:30
URL: http://annikafredby.blogg.se
Postat av: Louise

aww.. stackes vovve.. :/
Inte kul med tratt och trasig fossing

2008-04-02 @ 18:49:10
URL: http://rosaochfluff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0