Sovmorgon.

Nej jag har inte sovit tills nu, klockan 11.00 vaknade jag av att älsklingen ringde.
Brukar inte kunna sova länge, det längsta brukar vara klockan 10.00.
Antar att jag behövde sömnen, skönt var det i allafall.
Även om jag kände mig helt överkörd när jag vaknade.

Fredag finally, skönt skönt skönt!
Längtar tills älsklingen kommer hem och vi får hela helgen tillsammans.
Är på galet myshumör.

Ska ut med Lennox på ännu en promenad nu.
Sen ska jag fota det jag shoppade när lilsis och jag var på stan igår.
Shoppade inte så mkt, men jag måste jue visa ändå.


Kommentarer
Postat av: Luleå kille

Söt du var på bilden.

2008-08-15 @ 16:46:08
Postat av: Pernilla

Tack så mkt=)

2008-08-15 @ 16:56:39
URL: http://pernillamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0