Sparlåga

Det är inte bara bloggen som varit på sparlåga dom senaste dagarna, även jag.
Är inne i depp-period igen och har inte känt att jag orkat sätta mig att blogga.
Men nu "tvingade" jag mig lite till det, men ska inte älta hur jag mår här, i varje fall inte nu.
Vet inte varför men jag känner inte att jag vill vara så öppen just nu.
Det kommer hända en stor förändring i mitt liv inom en snar framtid och det skrämmer mig lite.
Imorrn tar jag första steget och jag känner mig faktiskt lite nervös.
Kan i allafall berätta vad förändringen är och det är att jag ska börja arbetsträna.
Ska till vetrinären imorrn och fråga om jag får vara där.
Håll tummarna för min skull, vill verkligen vara där.

Men just nu vill jag bara vara glad, imorrn är det våran andra bröllopsdag.
Med andra ord en väldigt speciell dag.
Ska pyssla om mig själv lite extra under dagen och hoppas det lättar mitt sinne.
Sen kommer det bli en kväll full av kärlek och det får mig att må bra.
Min älskling får mig att må bra och känna mig trygg.

Nee nu ska jag inte svamla mer, återkommer imorrn med kärleksinlägg, shoppinginlägg med mera.

Kram på er!


Photo by me, redigerad i photoshop.

Kommentarer
Postat av: Micsan

Håller tummarna stenhårt gumman=)

2008-08-19 @ 09:26:52
URL: http://me123.blogg.se/
Postat av: Karin

Håller tummar och tår för dig =)

2008-08-19 @ 10:30:20
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Alla har vi såna där depp-perioder ibland, förhoppningsvis hittar man glädjen igen! Håller tummarna för praktikplatsen nu då så kanske det gör det på bättre humör:)

2008-08-21 @ 15:31:44
URL: http://alexzandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0