Shopping fredag.

Har varit ledig idag och har spenderat dagen med min lilsis och mamma.
Dom kom och hämtade mig strax innan klockan två, först blev det lite vietnames mat och sen shopping.
Det märks verkligen att julafton är precis runt hörnet, för jävlar vad folk det är i affärerna.
Tyvärr fick jag inte alls med mig allt jag hade tänkt, har lite små grejer kvar till mamma och min bror men jag hittade ingenting . Som tur är har jag några dagar kvar på mig!
Att hitta saker till mig själv är därimot aldrig några problem.
Föll direkt för den härliga mysdressen med Mimmi på, kunde vekligen inte låta bli.
Läppbalsamet har jag varit nyfiken på sen jag läste om det hos Hannahsthlm. Sen var läpparna så torra att jag var tvungen att köpa det. Har ni vägarna förbi Kicks så måste ni spana in det, det luktar så gott. Mmmm Tutti Frutti!



Sen måste jag tacka mina underbaringar för en trevlig dag♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0