Härlig helg!

Helgen börjar lida mot sitt slut och snart återgår vi till vardagen.
Detta har varit den mysigaste helgen på länge. Vi har verkligen spenderat mycket tid tillsammans hela familjen och gjort roliga saker.  Igår var jag och Lennox ute och klättrade medans älsklingen var till gymmet. Måste jag ens säga att jag var mör i benen, men som tur är har jag en stark hund som ger mig en extra skjuts när det blir tungt.
Är så härligt att se honom så taggad, han verkligen älskar att arbeta.
Efter träningen och promenaden åkte vi och köpte ute mat, inte laga mat på helgen ni vet=P

När vi ätit klart gick vi och la oss i varsitt solarium och bara njöt av värmen, innan vi åkte ut till mina föräldrar en sväng.

När den sen blev kväll åkte vi in till Örebro och kollade på bio, Cloverfield.
 Helt klart en sevärd film, speciell, välgjord och spännande men skum.
Den större delen av filmen är inspelad med en vanlig video-kamera och känns väldigt dokumentär-aktig.
Man får följa ett gäng med människor när  tragedin slår till, vad är det igentligen som intagit stan?
Det känns verkligt, som det verkligen har hänt.
Enda nackdelen är att man blir lite konstig i huvudet, då bilden inte riktigt hänger med hela tiden. Den är jue som sagt filmad med en video-kamera!
 Men jag rekomenderar verkligen denna film, se den!

Idag blev det också långpromenad, utemat...sen har vi busat med Lennox också. Första gången han fick vara lös på väldigt länge nu, kastrerings-chippet har äntligen gett effekt. Han är nu nästan som han var innan han blev fullt könsmogen. Och det är helt underbart!
 Sen minns jag faktiskt inte vad vi gjort mer riktigt, mest tagit det lugnt och gosat.

Hoppas ni haft en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Just nu har jag en
header tävling på min blogg, var med och tävla om du vill :)

2008-02-17 @ 22:11:55
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Katti

Skulle också vilja se cloverfield :) den verkar bra.

förresten vad brukar du göra när du blir stressad? :)

2008-02-17 @ 22:14:51
URL: http://katjanathaliawall.blogg.se
Postat av: Annika

Låter som en mysig helg:) Förlåt¨att jag inte ringde! Som vanligt lite för optimistisk med vad jag ska hinna och orka med när jag kommer hem! Kommer snart igen då MÅSTE vi ses! Kram på dig vännen!

2008-02-17 @ 22:18:48
URL: http://annikafredby.blogg.se
Postat av: SANDRA

Ha en bra måndag ! :)
Kram

2008-02-18 @ 08:20:36
URL: http://eyeliner.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0