Krångel!

Att det då alltid ska vara sånt krångel.
På fredag ska jag göra två magundersökningar i Karlstad. Ringde som vanligt till färdtjänst för att beställa skjuts.
-Nej, vi kan tyvärr inte hjälpa dig, du får ringa till Värmland och fråga.
Okey, nåväl ringde dit och vad tror ni kärringen säger? Jo detta:
-Nej, vi kan tyvärr inte hjälpa dig, du får ringa till Örebrolän och fråga.
Men hallå har redan ringt dit och dom säger att jag skulle ringa till er!!!!!
 Sen började hon tjata om att jag hör till Örebrolän och inte till Värmlandslän och blablabla.
Säg nåt jag inte vet KÄRRING!
Men nu är det så att jag har min läkare i Karlstad!

Hursom haver så verkar det nu som att jag får åka buss, usch så trist. Plus att det tar typ 1.20 att åka till Karlstad med buss. Sen efter min undersökning, ska vara där 10.15 och undersökningen tar inte lång tid...får jag vänta till klockan 13.30 tills nästa undersökning...snacka om att fredagen kommer suga rejält.
Nee nu ska jag inte gnälla mer!

Kommentarer
Postat av: micsan

ja det lät inte som den roligaste fredagen men den har ju ett syfte iallafall kramar

2008-02-13 @ 09:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0