Lider för sin ull.

Dom flesta har säkert redan hört detta om lammen, men jag kan inte låta bli att ta upp det.
Hur kan detta hända?
Hur kan människor vara så grymma.
Blir så grymt förbannad, skulle gärna flå dom människornas rumpor utan bedövning.
Allt detta plågande för att ullens skull, eller merinoull som det kallas. Som ska vara den allra finaste ullen, who the fuck cares!
Äger inget ullplagg, skinn eller produkter som kommer från djur. Skulle aldrig falla mig in heller för den delen, går hellre naken än att något stackars djur ska plågas.

Min själ plågas av att få höra sånna här saker.

Kommentarer
Postat av: 3nvy ME

Jag tycker också att det varkligen är hemskt.. =|

2008-02-25 @ 18:30:48
URL: http://thenameis3nvyme.blogg.se
Postat av: Anna

varit veg i över tio år och kommer aldrig sponsra till detta djurplågeri..
hur sjuk får människan bli kan man undra:(

2008-02-25 @ 18:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0