Mor och dotter dag!

Idag har jag umgåtts med min älskade mammisimage125.
Så skönt att få komma iväg några timmar och inte behöva tänka på något och bara prata och ha trevligt.
Mamma är som jag sagt många ggr förr, min bästa vän.
Som vanligt rusade tiden iväg, vi är experter på att prata bort tiden.

Fick i allafall med mig en ögonskugga och hårbalsam hem, lite shopping förgyller dagen som man säger.
Efter shoppandet åkte vi till Thai-resturangen för att äta lite, lätt stans om inte Sveriges godaste mat.
Där fastnade vi långt efter att maten var uppäten, prat prat prat....men jag tänker inte säga vad vi pratade om=P

Nee nu orkar jag inte skriva mer!

Tack mamma för en underbar dag.

Pusspuss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0