Much better!

Idag ser vädret mycket bättre ut. Solen är framme och gav mig lite välbehövd energi under morgonen långpromenad. Märkes att Lennox också njöt av solen strålar, enda nackdelen var att det var fruktansvärt halt. Var livrädd att jag skulla ramla flera gånger. Lyckligtvis höll jag mig på fötterna, har tillräckligt med blåmärken på benen, onödigt att lägga till fler till samlingen.

Var ett par och kollade på våran bil igår, vi får besked idag om dom vill ha den eller inte.
Vi har redan en bil på g, en svart honda crx, läcker är den.
Älsklingen längtar som tusan, då det är en bil som passar honom och att det finns mycket styling till den.
Eftersom det är en liten bil, ska han bygga om den så Lennox får plats. Baksätet ska blandannat tas bort. Kommer bli spännande=) 

Kommentarer
Postat av: Littlejohn

Snygg blogg!

2008-02-04 @ 22:27:47
URL: http://littlejohn.blogg.se/?c=1199826529

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0