Skönt med helg!

Det är så otroligt skönt med helg, speciellt när det är vackert soligt väder som idag.
Vaknade av att solen letade sig in mellan persiennerna, underbart!
 Efter frukost begav Lennox och jag ut på en långpromis. Som dom senaste helgerna stod klättring på schemat.
Ojojoj vad jobbigt det var, måste ha varit stans värsta backar (snarare berg). Var så där lagom mör i benen efter alla backar. Men det är så skönt att känna att kroppen fått jobba lite.

Förutom det så har vi varit på Maxi, för att fylla på frysen med lite vegetarisk mat till mig. Bara där jag kan få tag på vegetariskt utan mjöl. Varför måste man trycka i mjöl i nästan allt? fullkomligt onödigt!
Men nog om det.
 Vi har även varit och firat morfar, han fyllde år nyligen. Det var trevligt och Lennox uppförde sig bra.
Så skönt att chippet gjort effekt. Han är mycket lugnare nu och inte alls lika "hormon-stinn".
Kan jue berätta att förut när vi var hos min familj kunde han lyfta på benet INOMHUS!
Men det var då, tack gode god.
Nu blev det svamligt, ska nog avsluta detta innan det blir helt obegripligt.
image197


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0