Snö till dess förbannelse!

Helt galet hur mycket snö det har vräkt ner idag, trodde aldrig att det skulle sluta
Sen började det regna, lönt?
Jag menar varför ska det komma så mycket snö om det ändå ska börja regna precis efter, så nu är det återigen slask.

Vi fick i allafall ha lite kul innan regnet kom. Eftersom vi ska sälja våran bil så åkte vi ut till min familj för att städa den. Där ute på landet var det ännu mera snö och vi möttes av mina kämpande föräldrar som skottade snö. Älsklingen ryckte in och hjälpte till, jag försökte till mammas ljuva skratt. Kan faktiskt inte hjälpa att jag är klen=P

Sen tog mamma och jag hundarna och gick på en promenad. Jag ramlade X-antal gånger, var snor halt på vissa ställen. Efter promenaden släppte vi lös hundarna på gården. Lennox den galningen blev överlycklig och kastade sig ut i den djupa snön. Plopp sa det och så var halva Lennox borta!
Vi hade i allafall riktigt skoj, men shiit så jobbigt det är att springa i snön.

Kommentarer
Postat av: Annika

shiit vad mycket snö det är!! =)

2008-02-03 @ 23:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0