Snöbus!

För en stund sen kom jag och Lennox in från lite bus ute i snön. Ja det är snö här, galet!
Det är liksom mer snö nu är vad det varit på hela vintern, hallå våren var är du?
Hursomhelst så känns det lite kul ändå eftersom Lennox verkligen älskar snö.
Han blir på sitt bästa bushumör och vill bara springa och springa.

Det roligaste med denna lekstund var när Lennox tog sats och rusade iväg allt vad han hade.
Jag i min tur hade inte en chans att sätta emot, så jag flög rakt ner i snön.
Lennox i sin tur sprang genom hela parken, galningen!
Men kul var det, synd att älsklingen inte var med och filmade hela sekvensen.
Känner på mig att det såg jävligt kul ut;)
Han kom i allafall när jag ropade så lite duktig var han allt!

Eftersom jag inte hade med mig kameran, bjuder jag på en annan vinterbild...min favoritbild.

image125303708-73image125

Kommentarer
Postat av: Annika

Bilden är verkligen härlig! Här är det barmark som vanligt, inte en liten snögnutta:) Hoppas du haft en bra helg trots allt!! Finns här vet du om jag någon gång skulle vara till någon hjälp! Många kramar!

2008-02-03 @ 16:19:22
URL: http://annikafredby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0