Storstädning!

Snart får jag slå ner ändan för gott denna dag, en sista runda ner till tvätten bara...sen är jag klar.
Har storstädat hela lägenheten också, så nu är det skinande rent.
Antar att det var vårkänslorna som gav mig all ork, man vill jue liksom få det lite extra fint omkring sig då.
 Även Lennox har fått erfara min ork idag och fick duschas, något han verkligen inte tycker om.
Men det är skönt att sitta här i soffan, med ett rent hem och en ren hund som luktar jordgubb=)
Visst han är en pojke, men vem kan motstå doften av jordgubbar?
Inte ens Lennox faktiskt, han tycker att hundschampot smakar super gott, knäppis hund.

Känner att jag kommer sova gott inatt, så som jag har kämpat.
Längtar verkligen att krypa ner i sängen med mina rena pojkar.
På tal om mina pojkar, höll på att dö när älsklingen kom hem från träningen förut.
Han var upp pumpad som självaste michelingubben, sooo hooot!
Visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen;)

Har ni vårstädat ännu?
Eller är det bara jag som är helt galen=P


Kommentarer
Postat av: Anni

Dobby har också ett jordgubbsschampo, tror dock inte att han är fullt lika förtjust i det, han brukar springa runt och gnida sig mot mattan när han är nybadad :)

2008-02-20 @ 17:58:41
URL: http://minola.blogg.se
Postat av: Nadja

Jag vet inte ens vad vårstädning är för ngt *skrattar* städar likadant varje gång :D

2008-02-20 @ 19:11:40
URL: http://sweetladysoul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0