Tunntarmspassage.

Har varit vaken sen halv sju, det står tvätt och städning på schemat idag. Sen kommer jag förhoppningsvis träffa lilsis idag också, om hon inte är för trött efter sin praktik.
 Förutom det är det förberedelser inför tunntarmsröntgen imorrn. Får bara äta slaggfri kost, dvs mat utan fibrer.
Sen ska jag ta dom neongula toilaxtabletterna klockan 12 och 22.00.

Ser inte fram mot denna undersökningen då jag kommer få en sond insatt genom näsan, för att få ner kontrastvätskan.
Bara av att tänka på sonden blir jag orolig, ska få lugnade medicin innan undersökningen imorrn. Hoppas det funkar för jag är livrädd att få flashbacks. Blev tvångsmatad via sond när jag var som sjukast, så det är igentligen inte så konstigt att jag är orolig. Det är inga trevliga minnen den där sonden för med sig.
 Vill inte gå in närmare på det, det är alldeles för smärtsamt.

Nee nu måste jag ner till tvätten!


Kommentarer
Postat av: emma

riktigt snygg blogg

2008-02-06 @ 08:03:05
URL: http://www.enlitentax.blogg.se
Postat av: emma

varsågod..allt bra med dej?

2008-02-06 @ 09:58:18
URL: http://www.enlitentax.blogg.se
Postat av: Silva

Nja, det var ju tänkt typ 20 pers, närmsta familjen och närmsta vännerna. Men nu verkar det kunna bli fler. Helst ska det inte bli fler än 25-26 pers iaf, får väl se om vi lyckas :)

2008-02-06 @ 19:31:18
URL: http://www.metrobloggen.se/husbloggen
Postat av: Mickan

föstår att det är jobbigt för dig gumman tänker på dig kram

2008-02-06 @ 22:10:35
Postat av: Mickan

föstår att det är jobbigt för dig gumman tänker på dig kram

2008-02-06 @ 22:10:47
Postat av: Mickan

föstår att det är jobbigt för dig gumman tänker på dig kram

2008-02-06 @ 22:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0