Wiihoo!

Bacardi Apple och 7-up (light såklart;) är så gott. Börjar verkligen känna mig party sugen.
Känner på mig att d kommer att bli en toppen kväll, känner mig snygg också bara det gör att man blir på bättre humör. Ska försöka ta nån bild sen så ni får se hur jag ser ut.

Äter min kvällsmat nu, blåbärs soygurt med linfrön och björnbär gottit. Har jue fått tidigarelägga mina mat tider idag. Klarar jue som sagt inte av att äta hos nån och med en massa folk. Krångligt när man är ätstörd, men vi har fått det att funka idag och det känns bra.
Nee nu har jag inte tid att skriva mer, ska dricka lite och fixa det sista innan vi ska dra.
Bjuder på en gammal party bild i allafall=P

image201

Kommentarer
Postat av: Luleå kille

Du är så sjukt snygg alltså, var tvungen att säga de bara=) annonym beundrare=) ha en rolig kväll.kram

2008-02-29 @ 18:09:31
Postat av: Annika

håller med Luleå killen, du är sjuukt snygg vännen ;) Gamla "goda" tiden om man nu kan kalla de så, shiit vad vilda vi var då! Hoppas du får en rolig kväll! Saknar dig! kraaam!

2008-02-29 @ 23:47:49
URL: http://annikafredby.blogg.se
Postat av: ingela

Hej såg att du ville veta priser på mina halsband,
om du har en mail kan jag skicka över en lista.
Mvh Ingela

2008-03-01 @ 10:24:16
URL: http://ingeladesign.blogg.se
Postat av: Pernilla

Till Luleå killen.
Nemen åh va trevligt med en hemligbeundrare;D

2008-03-01 @ 20:41:58
URL: http://pernillamariaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0