Ätstörningsenheten!

Idag är det en jävla pissedag, det regnar och blåser.
Varken jag eller Lennox njöt av promenaden, när vi kom hem för en stund sedan var vi båda blöta och kalla.
Han ligger nu i mitt knä och gosar, tror nästan att han fryser lite.

Om 50 minuter kommer servicelinjen och hämtar mig, det är dags för ett besök på ätstörningsenheten *suckar*.
Har verkligen ingen lust med det idag kan jag säga, visserligen har jag aldrig lust att gå dit då jag inte tycker att det ger mig någonting. Fick en anonym kommentar för några inlägg sen med frågan vart jag går på behandling. Svaret är Erikbergsgården i Örebro. Det är andra gången jag är under behandling där, som tur är har jag inte den inkompetenta Klas och Kerstin. Första gångerna jag kom dit nu hade jag sånn fruktansvärd ångest men den har blivit lite bättre nu. Men så fort jag ser Klas så får jag en stor klump i magen.

Mina nya behandlare höll i allafall vad dom lovade och har skickat en remiss till Karlskoga. Där dom igentligen inte vill ta emot mig då jag har en klar diagnos, what the fuck! Man ska jue få välja vart man vill gå inte sant?
Hur som helst så hoppas jag att dom inte nekar mig igen, men det verkar inte som det då jag är uppsatt på väntelistan.

Nee, nu ska jag klä på mig och sätta upp håret. Ingen idé att sminka sig idag, man kommer ändå se ut som en panda när man varit ute en stund.

Kommentarer
Postat av: Olle

Krya på dig.

2008-01-25 @ 10:46:09
URL: http://tazty.webblogg.se/
Postat av: Olle

Svar; Ja det rekommenderas varmt, aningen sött, men det ska ju lagras ett par måndader innan det är helt perfekt har jag fått höra. :)

2008-01-25 @ 10:49:58
URL: http://tazty.webblogg.se/
Postat av: bella

jamen visst!
Men jag kan stå ut med det när jag ser han komma ut ur duschen. ;)
Det är något speciellt med idrottande män.
Inte ngo med att dom är vältränade dte är något mer.....

2008-01-25 @ 12:42:42
Postat av: christina

Måste säga att du är stark och att du går fram av det lilla jag läst hejar på dig. Måste också säga att det var intressant läsning också:)

2008-01-26 @ 02:50:31
Postat av: Anna

Lycka till och kämpa på:)

2008-01-26 @ 10:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0