Mys med Mickan och Samuel

Känns overkligt att det var så många år sen Mickan och jag träffades. För det kändes verkligen som det var igår, med andra ord hade jag ypperligt trevligt, hon också hoppas jag.
Sen fick jag träffa hennes guldklimp Samuel, ack så söt. För första gången kände jag verkligen längtan efter att skaffa barn på riktigt. Fast det kommer ta några år, är inte redo ännu. Men det var en mäktig känsla.

Mickan var sig lik, söt, klok, förstående och rolig. Hon passade verkligen in i mamma rollen och jag kunde se lyckan lysa om henne. Träffade även Cicci en snabbis, vi ska ses nån helg för hon jobbade idag och kunde inte stanna och snacka.

Ska försöka åka och hälsa på Mickan i allafall 1 gång i veckan, var så skönt att bara sitta och snacka och leka med Samuel förståss. Nu orkar jag inte skriva mer, men tack Mickan och Samuel för en underbar eftermiddagimage125.


image142image125image143


Kommentarer
Postat av: Pia

Hihi, så söt han var!

2008-01-23 @ 21:50:36
URL: http://piasandberg.blogg.se/
Postat av: Mickan

gud va gullig du är gumman! hade en helt underbar dag pussar Mickan och Samuel

2008-01-24 @ 19:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0