Reunion!

Idag är det en spännande dag, ska träffa Mickan som jag inte träffat på flera år.
Åh det ska bli så kul *längtar*.
Känns skönt att tummen äntligen är ur, hon bor i Kristinehamn inte alls långt från mig och vi har inte träffats på så länge- Det är illa det, men det ska det bli ändring på nu!
 
Sen längtar jag efter att få träffa hennes bebis Samuel, har bara sett honom på kort, en riktig prins är han.
Det är verkligen något speciellt med bebisar, ler vid blotta tanken av att få träffa bebis idag.

Nee, nu måste jag sminka mig och göra mig fin!

Kommentarer
Postat av: Annika

Åh alltid kul att träffa gamla vänner:) shit vilken otäck bild några inlägg ner! Men verkligen bra bild på nått sätt...gillade den... Hoppas det går bra med gelen ;) Du.. Dåliga uppdateringar om hur det går med ditt sluta rökande!;) Kramkram!

2008-01-23 @ 18:30:22
URL: http://annikafredby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0