Sweet sunday!

Hade ställt klockan på nio imorse men vaknade tjugo i, ingen ideé att ligga kvar så jag klev upp. Åt frukost och begav mig ut på en promenad med Lennox. Väl hemma igen hoppade jag in i duschen och gjorde sedan mig i ordning. Mamma hämtade mig klockan tolv och vi begav oss till Kristinehamn, där vi skulle ha en mor och dotter dag. Vi började med en promenad i natursköna skärgården och beskådade image138
den ack så fula picasso statyn. Det är min åsikt kanske inte delas av alla.
Undrar om Picasso verkligen har varit i Kristinehamn och om verkligen
designat denna skapelse. Ja, det är säkerligen sant.

Efter promenaden åkte vi till Coop för att handla lite, brevid Coop har dom en butik som heter Affection. Där inne gjorde vi sannerligen fynd.
Dom sålde ut parfymboxarna från jul för halva rea prisen!!!!
Jag in handlade Intimate night by Victoria Beckham för ynka 99.50 kr.
Kan det bli bättre?image139

Tror att jag ska besöka Kristinehamn till veckan igen, det skadar jue inte att fynda,
parfym älskare som man är.

Det blev även ett besök på kinan, gott var det också.
Tack mamma så mycket för maten och en underbar dag.
I love youimage125

När jag kom hem så möttes jag av ett städat hem, även disken var diskad.
Tack älskling, det gjorde mig verkligen gladimage125


Kommentarer
Postat av: Mickan

nästa gång kan du ju komma och hälsa på mig :) kramar

2008-01-20 @ 21:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0