Dove go fresh - recension

Nu är det äntligen dags för en recension av paketet jag fick ifrån buzzador, som innehöll duschcreme och deodoranter från doves nya serie go fresh.
Har delat ut deodoranter till nära och kära och alla verkar mycket nöjda, här är min bedömning.
image312

Första intrycket är självklart doften (gurka&grönt te) som doftar underbart fräscht och gott.
 Både deon och duschcremen är krämiga till konsistensen.
Det jag gillar mest är att man verkligen känner sig fräsch och återfuktad av båda produkterna.
Deon håller otrevlig lukt borta samtidigt som den torkar snabbt och inte lämnar fläckar på kläderna, vilket är ett stort plus. Då många deos lämnar vita ränder på kläderna trots att man väntat en bra stund innan man klär på sig.


Slutsats: Helt klart produkter jag kommer fortsätta med, till och med älsklingen använder deon är och mycket nöjd.
Rekommenderas starkt!!!

Betyg: 5/5

image313
image312

Kommentarer
Postat av: Annika

kan inget annat än att hålla med, deon är jättebra! tack för test-deon :) Kram

2008-05-11 @ 03:29:12
URL: http://annikafredby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0