Jävla ätstörningsenheten!

Ätstörningsenheten i örebro har aldrig legat på min favoritlista och nu toppar dom hatlistan med besked.
Ringde dit imorse för att fråga vilken buss jag skulle åka med ifrån järntorget. Då jag själv inte hade en aning då jag aldrig åker buss, speciellt inte stadsbussarna i örebro.
Du ska åka med elvan fick jag som svar.
Gud så bra tänkte jag, nu slipper jag haffa nån jäkel och fråga om jag verkligen tagit rätt buss.
Men nu i efterhand önskar jag verkligen att jag hade gjort det my way.
För vad hände tror ni?
Exakt, jag kom fel helt fel. Närmare bestämt på andra sidan stan.
Behöver nog inte ens säga hur förbannad jag var.

Som tur var jobbar älsklingen i örebro så han kom till undsättning.
Kom 25 minuter försent, men det gjorde ingenting då jag ändå skulle ge dom dissen.
Stegade in med bestämde steg och sa att jag inte ville träffa arbetsterapeuten och sjuksköterskan nått mer.
Då jag inte anser att dom kan göra ett jävla dugg för mig och dom aldrig har gett mig något inte ens ngt litet som fått mig att må bättre.
Dom tittade chockat på mig,  tydligen är dom inte vara med patienter som säger vad dom tycker.

När dom kom med förslaget att dom tycket att jag ska träna på att äta där med dom andra tjejerna och arbetsterapeuten, utbrast jag absolut inte.
Jag vet att jag behöver träna på att äta bland/med folk, men att äta med tjejer i min egen sits är verkligen inget för mig. Det skulle bara sätta ännu mer griller i huvudet på mig
Dessutom vill jag inte få känslan av att vara inlagd igen där dom sitter och bevakar en när man äter, hur mycket, på vilket sätt och hur mycket.
 Aldrig igen och det sa jag till dom också, det är något jag vill göra på egen hand med älsklingen och familjen.

Nej nog om detta nu vill inte bli förbannad igen, men det var skönt att säga till dom hur kassa dom verkligen är=)


Kommentarer
Postat av: Louise

Usch.. Bara på dom! Du ska göra det som känns bäst för dig!
Och det är nog inget bra alternativ att sitta och äta med andra
i din situation! Precis som du säger..

2008-05-06 @ 09:11:26
URL: http://rosaochfluff.blogg.se/
Postat av: C

En som hitta hit (minns inte hur).

Stå på dig & jag hoppas du småningom kommer på fötter igen.

Been there, done that.

2008-05-07 @ 02:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0