En resa till Örebro.

Igår följde jag med min älskade mamma in till Örebro. Hon skulle till Silvan och Ikea och jag ville gärna följa med som sällskap. Var jue ett tag sedan jag och mamma fick umgås själva.
Målet med resan var att beställa hem granit bänkskivor och nya luckor till köket. Eller ja helt ny inredning till köket.
Gud, det kommer bli så snyggt.
Tänkt ett helt splitter nytt kök, är faktiskt lite avis.
Men vi kommer att få deras "gamla" kök och det är minsann inte fy skam det inte.
Kunde inte låta bli att drömma mig bort tills jag och älsklingen ska köpa hus.
Längtar verkligen och har redan en massa planer på hur det ska se ut.

Sprang in på skopunkten en snabbis också. Behövde ett par tofflor till jobb och ett par varmare stövlar.
Det blev ett par Snowjoggings och ett par Foppatofflor.
Trodde aldrig att jag skulle köpa ett par Foppatofflor, då dom är bland det fulaste jag vet.
Men dom var riktigt sköna och satt som en smäck på mina små fossingar.
Ska jue faktiskt inte vara snygg på jobbet, utan det ska vara praktiskt.
Fick två nya mattor till köket av mamma, vita med bruna ränder.
Har inte haft några mattor på flera månder, Lennox hade sönder den förra.
Känns mycket mer ombonat med mattor på golven, mer mys känsla helt enkelt.

Hursom helst hade jag en jätte trevlig dag med mamma, som vanligt.
Love you mum


Kommentarer
Postat av: anna

Foppatofflor är king! Bra köp, vet att de är fula men vadå.. hehe =)



Om du är osäker på hur du ska inreda köket kan du prova lite först på http://www.inredningsskolan.se/simulator

2008-11-02 @ 21:15:01
URL: http://www.inredningsskolan.se/simulator

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0