En vecka efter operationen!

Idag var det en vecka sen Lennox låg på operations bordet och kastrerades.
Har skrivit det förut men jag kan inte låta bli att skriva det igen, jag är så stolt och förundrad över honom.
Redan dagen efter operationen var han helt oberörd och var som vanligt.
Det har hållt i sig och han är sitt vanliga glada och pigga jag.
Kanske lite mer pigg än vanligt, det märks på honom att han saknar våra dagliga långpromenader.
Överskottsenergi yes indeed, men idag gick vi lite längre än nått varv i parken och han var så lycklig.
Lite väl lycklig kanske och skuttade och hade väldigt bråttom.
Men på torsdag har det gått tio dagar och sen kommer vi återgå till våra vanliga rutiner.

Två nätter i rad har han sovit utan munkorgen då han inte bryr sig om såret ett dugg.
Precis som han vet att han inte får vara där och slicka, eller ja det vet han.
Han var på väg en gång och jag stoppade honom, sen dess har han inte varit i närheten av såret något mer.
Han är så duktig min lilla bebis♥.


Kommentarer
Postat av: Katterna på Katthemmet Kompis

En sådan skönhet! Hoppas han tycker detsamma om oss! /Tass

2008-11-24 @ 18:34:48
URL: http://katthemmetkompis.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Våran Kisse blev kastrerad igår, Så söt när han försöker gå till matskålen och bakdelen inte riktigt hänger med. sitter å sover och grejer. :) Antar att det är värre med en hund, större ingrepp och sådär. Sjukt vacker är han oxå din hund!

2008-11-25 @ 08:21:20
URL: http://alexzandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0