Recension: Creamy Lemondrop cleanser från Treat.


Creamy Lemondrop cleanser från Treat.
Igentligen vet jag inte om denna produkten är till för ansiktet eller kroppen, men jag har använt den till kroppen.
Tyvärr så har jag inte mycket gott att säga om denna produkten, löddrar dåligt och huden känns inte återfuktad alls.
Doften påminner starkt om bilschampo eller allrengöring, inte alls den citrondoften jag hade förväntat mig.
Visst man blir jue ren, men så mycket mer än så är det tyvärr inte.
Det enda som är bra är att Treat inte testar sina produkter på djur, samt att dom är organiska.
Tur att denna endast var i en provflaska och inte i fullsize, den hade åkt i sopen!
Betyg: ♥/5

Kommentarer
Postat av: louise

vilken fin bröllopsklänning du hade !

2008-11-15 @ 17:32:20
URL: http://lulaloobs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0