Recension: First flower body lotion från Designers Guild.


First flower body lotion från Designers Guild.
Oj oj oj säger jag bara, är fullkomligt förälskad i den här lotionen.
Konsistensen är som en bodybutter, tjock och sådär härligt krämig.
Går lät in i huden och man blir len som en babyrumpa.
Det går inte heller åt mycket då lotionen är väldigt dryg.
Men det bästa av allt är doften, den doftar precis som när man kommer in i en blomsterbutik.
Ni vet den där speciella doften av fräscha snittblommor.
Var flera timmar sen jag smörjde in mig och fortfarande doftar min hud underbart av blommor.
En ny favorit hemma hos mig.

Pris: Ingen aning, fick min gratis från Zapera.
Betyg: ♥♥♥♥♥/5  (Fullpott)

Kommentarer
Postat av: Käthes blogg mode & skönhet hos Amelia

Hejsan!



Det 150 kr som gäller nu eftersom det är rea och webbutiken ska stänga. Det blir inte lönsamt alls att skicka annars. Hoppas du förstås? :)



MVH Käthe

2008-11-16 @ 11:58:11
URL: http://www.amelia.se/kathe
Postat av: Annika

Kul med massa recensioner vännen! Den här lotionen låter ju helt underbar:) Kanske skulle bli medlem där.. Har aldrig testat några gratissidor faktiskt. Massa kram!

2008-11-17 @ 00:23:21
URL: http://annikafredby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0