Recension: TOMMYGUNS Blueberry & Ginseng Shampoo.


TOMMYGUNS Blueberry & Ginseng Shampoo.
För tunt, sprött och livlöst hår. Detta schampo innehåller blåbär, 'superhjälten' som ger håret liv, lyster och spänst. Ginseng hjälper till att bygga upp styrka och fyllighet för ökad volym och struktur.
Ett otroligt schampo som hjälper dig att bygga och lyfta både hår och självförtroende!
Såhär har eleven beskrivit produkten och jag måste faktiskt hålla med.

Har använt TOMMYGUNS Blueberry & Ginseng Shampoo i några veckor nu och det har resultat.
Upplever att mitt hår både har fått mer volym och blivit tjockare.
Är en fröjd att tvätta håret med detta smurfblå shampoo, man blir liksom glad av färgen.
Den enda som drar ner betyget lite är doften, gillar den men ändå inte.
Även om doften är mild så tar den liksom över, även om man har stylingprodukter i håret så slår doften lite igenom.
Det stör mig en aning.
Förutom det så är det en toppen produkt.

Pris: 95 kr hos Eleven
Betyg: ♥♥♥/5

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag måste hålla med om att doften var speciell. Den luktade någonstans mellan sött gott och inte alls gott. Men det är ju självklart resultatet som är det viktiga :)

2008-11-21 @ 21:31:30
URL: http://www.pssion.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0