Dom senaste dagarna.

Har varit alldeles för trött för att orka blogga dom två senaste dagarna.
I torsdags var lilsis och jag inne i Örebro och shoppade.
Hade världens tur och lyckades hitta en Everest på rea för 399 kr.
Bra mycket trevligare än att betala runt 1000 lappen för en jacka.
Har haft sånn tur och lyckats fyndat mycket det senaste tiden, förr hittade jag aldrig något på rean.


Men mer än jackan fick jag inte med mig hem. Var jue ändå mitt mål med shoppingturen och att få umgås med lilsis såklart. Vi hade kul som vanligt, förutom en liten stund på slutet...men det gick över snabbt.

Anledningen att jag inte orkade blogga igår var enkel - slutkörd.
Var igång från halvsju på morgonen och det var något att göra hela tiden.
Först på praktiken, städning, packa upp foder m.m.
Och behöver jag ens säga att dom väger endel.
Direkt när jag slutade var det bara att skynda sig till Ica, för att sedan stressa hem till tvättstugan och städningen.
När jag sedan var klar med allt unnande jag mig en liten "ompysslings" kväll, hårinpackning, naglar och hudvård.
Sen satt jag mest framför datan, men var alldeles för trött för att blogga.
Älsklingen och Micke satt och spelade X.box.
Ja dyrgripen är lagad nu, 1295 kr kostade kalaset.
Men så länge älsklingen är nöjd så spelar det ingen roll.


Kommentarer
Postat av: Louise

Hej vännen!

Jag har precis köpt en XBOX 360.. Och blev lite skakis när jag läste detta inlägget.. Hehe..

Vad var det som var trasigt med den och gick inte det på garantin?

2008-11-06 @ 13:35:01
URL: http://rosaochfluff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0