Godmorgon!

Nej snarare regnig och kall, så nej ingen godmorgon här inte.
Sen går Lennox mellan dörren och köksfönstret och piper.
Och nej han är inte nödig, det är könsdrifterna som spökar.
Stackarn det kan inte vara lätt.
Men han kommer att kastreras här framöver, i januari har vi pratat om.
Eftersom jag "jobbar" på kliniken så kommer det göras en dag då jag är där.
Vill vara närvarande under ingreppet. Det kommer nog vara skillnad när det är ens egen hund som ligger på operationsbordet.
Var jue inte direkt detta jag skulle skriva om, haha från ett spår till ett annat.
Nee nu ska jag röka, bajsa och borsta tänderna...hörs senare!

Kommentarer
Postat av: HannahSthlm

Ha en fin lördag!:)

2008-10-04 @ 10:33:19
URL: http://www.hannahsthlm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0