Home alone next week...

På tisdag åker min älskling till Sthlm på kurs och kommer inte hem förens på fredag.
Extra jobbigt då det händer endel nästa vecka och jag skulle verkligen behöva hans stöd.
Som tur är finns det telefon och jag har min underbara familj.
Men jag kan inte göra annat än att hoppas att allt går bra, mer än så tänker jag inte gå in på det.
Hursom helst är det en packmästar kurs som han ska delta i och det kommer han klara galant.
Han kan jue redan allt det där, men nu kommer han få ett papper på det.

När det kommer till mig så får jag se till att hålla mig sysselsatt för att inte bli galen av saknad.
Ska träffa lilsis en dag i allafall, sen är det jue arbetsträningen och Lennox som tar en heldel tid.
Men det ordnar sig, är det någon som har lust att hitta på något så säg till!

Kommentarer
Postat av: micsan

JAG VILL <3

2008-10-04 @ 22:19:39
URL: http://me123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0