Lugnet är på väg tillbaka

Bloggen har verkligen kommit i skymundan den senaste tiden.
Har varit alldeles för mycket som fått mig att må dåligt.
Men nu känns det bättre och jag har äntligen kunnat slappna av.
Något som min kropp verkligen sucktat efter, för nu är jag fruktansvärt trött och axlarna värker.
Lugnet håller på att komma.
Fast jag har fått massage av min snälla mamma, så det känns bättre nu.
Nått som känns mindre bra är att jag är ifrån min älskling.
Han är som sagt på kurs i Sthlm och kommer inte hem förens på fredag *sakna*.
Samtidigt är det jue bra att få sakna varandra ibland, men fy vad jobbigt det är.

Måste bara skriva ett stort tack till min underbara ♥pappa♥.
Du är bara helt bäst och har var ett oerhört stort stöd till mig idag.



Kommentarer
Postat av: HannahSthlm

Ajdå..vad jobbigt..önskar dig en fin kväll iaf:-)! Kram

2008-10-07 @ 19:17:27
URL: http://www.hannahsthlm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0