Tjejdag!

Idag har jag haft en mycket trevlig dag med min underbara lilsis.
Som vanligt bör även tilläggas.
Vi började med en runda på stan, där vi gjorde en heldel fynd. Mer om det i nästa inlägg.
Efter shoppingen begav vi oss hem till mig för lite bus.
Med det menas flum bilder, skratt och allmänt flams.
Sen har det blivit en heldel tjejsnack också.
Så skönt att få snacka av sig lite och skvallra lite, eller okey da mycket.

Tack så mycket min underbara lilsis för en toppen dag!
Bilder från dagen kommer antagligen komma under morgon dagen, då dom finns på lilsis kamera.
Tills dess så får ni nöja er med denna bilden från i somras.
Det är fan inte det lättaste att hitta en seriös bild på oss=)


Kommentarer
Postat av: Lilsis

HAHA. Den där bilden är jue inte ens seriös, kunde du inte valt en liiiite finare? x) Anyhow, tack för en underbar dag och hoppas vi kan göra om det väldigt snart <3

2008-10-17 @ 10:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0