Still sick.

Usch mår fortfarande inte bra, men jag får skylla mig lite själv när jag sätter igång och grejar under mina pigga stunder.
Så idag är det soffläge som gäller, börjar jue arbetsträna imorrn och vägrar vara hemma första dagen.
Brorsan har varit och hälsat på en sväng, träffar inte honom så mkt längre och har faktiskt saknat honom.
Sa det till honom igår och idag kom han, så söt!
Älsklingen är i Kumla idag och meckar bil med hans nya vän Micke.
Är så glad för hans skull att han träffat någon som han kan dela sitt bil intresse med.
Han har jue Kent, men han bor nere i Skåne, så det blir jue inte allt för ofta dom meckar tillsammans.

Så vad ska jag göra idag da?
Som sagt soffläge och Lennox håller mig sällskap. Han tar jue hand om "mamma" när hon är sjuk.
Hela veckan då jag lagt mig i sängen för att nanna middag, har han krypit in under täcket.
Så otroligt mysigt, han har nog märkt hur mkt jag frusit.
Han är verkligen världens underbaraste hund, vet inte vad jag skulle göra utan honom.

Nee mina sötnosar, nu ska jag mysa ner mig och kolla på Sex and the city filmen.
Har jue inte sett den ännu och det har varit så jävlans mkt stoh kring den filmen, så jag måste jue se vad som är så bra med den.

Hörs senare!!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag tyckte faktiskt att den filmen var väldigt bra, mycket bättre än vad jag hade väntat mig :)

2008-09-14 @ 13:35:56
URL: http://eliut.blogg.se/
Postat av: Sara

Hehe nej tycker inte heller den är snygg =) men den sitter på ett snyggt ställe!

2008-09-14 @ 13:40:34
URL: http://candis.blogg.se/
Postat av: Karin

Men fy att du e sjuker än.

Ja den e god men kan du inte prova med laktosfrimjölk eller funkar det inte med baylisen heller?

Kramar

2008-09-14 @ 13:57:59
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Elin

Nej det kan jag nästan förstå ^ Det är väl en enorm 'tjejfilm'-stämpel på den :P

2008-09-14 @ 14:44:08
URL: http://eliut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0