Tips: Lisbeth Dahl hos Zapera!

Har tipsat om Zapera förut, men känner att jag måste göra det igen.
Varför?
Jo, dom har fått in Lisbeth Dahls underbara produkter i panelstore.
Ska snart byta in mina poäng mot några av just Lisbeth Dahls produkter.
Vad är då Zapera undrar säkert ni som inte läste mitt tidigare inlägg.

Zapera, som sysslar med marknadsundersökningar.
Himla kul tycker jag att få svara på frågor om olika produkter och även reklamer osv.
Ibland får man också svara på vad man tycker om olika märken osv.
Varje undersökning brukar bara ta några minuter.
För varje undersökning man deltar i får man poäng som man sedan kan köpa saker för i panelstore.
I panelstore finns det mesta, parfym, krämer, hundartiklar, saker till hemmet, barnen och massa massa annat.
Sen kan man även växla in sina poäng till lotter där man kan vinna mkt fina priser.
 
Bli medlem du också, det kostar ingenting...bara några minuter till undersökningar ibland.

Klicka här om detta verkar vara något för dig!


Kommentarer
Postat av: Elin

Joo verkligen.. Så jäkla störande när man får höra saker sådär om sig själv.. För just en själv vet ju precis vad som är sant & inte! Irriterande..

2008-09-18 @ 22:01:59
URL: http://pumanan.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja, min hund är riktigt söt :D

Du har med hund va? :D

2008-09-19 @ 22:33:13
URL: http://gelepuss.blogg.se/
Postat av: ♥..litenSessa..♥

Kul sida, ska nog ta mig en titt :o)

2008-09-20 @ 19:43:47
URL: http://litensessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0