Tjejdag med lilsis.

Var deppig igår, men det är inget jag vill gå in på nu.
Men räddningen var min underbara lilsis, hon fick mig verkligen på andra tankar.
Det var längesen jag skrattade så mycket som jag gjorde igår, herregud fick både ont i magen och i halsen.
Hon är verkligen expert på att gaska upp en, men med den humorn är det inte så konstigt.
 Vi började våran tjejdag med en tripp ner till stan för lite shopping.
Inne på H&M ler hon plötsligt ondeskefullt mot mig och räcker fram en ful fransklänning, prova!
Sagt och gjort, klänningen åkte på och jag gav henne en liten show i provhytten, haha.
Lilsis filmade spektaklet, men den filmen är i hennes mobil.
 Efter stadstrippen begav vi oss hem till mig och tog en massa flumkort och skrattade tills vi tjöt.
Som ni ser på en av bilderna nedan så tog vi kort medans vi hoppade, damn så jobbigt det var.
Det känns i rumpan idag vill jag lova, men det får älsklingen råda bot på sen.
Men vi fjantade oss faktiskt inte hela tiden, utan det blev en del seriösa snack också.
Tack lilsis för en underbar dag och kväll, älskar dig min tokfia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0