Eotd: I love green

Kliade så i fingrarna så jag var tvungen att testa mitt nya smink.
Har verkligen snöat in på grönt, kanske för att våren är här.


Började med att grunda med Cladias eyeshadow pencil i nyansen Lime.
Detta för att ögonskuggan ska fästa bättre och bli mer intensiv.
Även denna make består endast av två skuggor.
Makeup store- fairytale på ögonlocket och Cherriflip- white and gold pigment under brynet.
Under ögat och ut som en liten vinge, samt prickar på sidan om ögat har jag lagt Makeup store- astral.
Tyvärr syns glittret väldigt dåligt på bilderna, men det gav en mycket läcker effekt in real life.
På vatten linjen applicerade jag Urban decay- aspyxhia eye pencil.
HOT makeups
underbart gröna eyeliner (nr9) är mycket lättjobbat och det är enkelt att få till snygg linje.
Toofaced lash injection mascara prydde som vanligt mina fransar.
Brynen fylldes i med en brynpenna från Max factor.

Kommentarer
Postat av: Ida

vad fint! :)

2009-05-03 @ 18:03:51
URL: http://minfrihet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0