Torsdag och fredag.

Tråkig rubrik jag vet, men kom fan inte på något bättre.
Blev inget bloggande igår, illa av mig!
Tiden räckte inte riktigt till och sen är Kennys pappa här så jag ville inte vara osocial och sätta mig och blogga medans vi kikade på tv och snackade.
Så vad gjorde jag mer igår da?
På morgonen åkte vi ut till min familj, älsklingen grejade i garaget och jag och Lennox busade järnet.
Jisses så trött jag var, spring, bollsparkande och strålande solsken...men underbart var det.
Efter det åkte vi hemåt för att möta upp Kennys pappa, Kent.
Dom åkte ut till min familj igen, medan jag och Lennox tog en långpromenad.
Sen tog jag tag i garderoben, som har varit en förvaringsplats åt lacken och massa annat skit.
Projektet tog sin lilla tid, närmare bestämt 2 timmar.
Men nu är det inget bråte i garderoben utan bara en massa kläder, som är prydligt vikta och upphängda.
Plockade även fram alla sommar kläder, åh vad jag längtar efter att bära mina fina sommar klänningar.

Såg igår att mitt paket från Nelly redan är skickat, så nu väntar jag med spänning på att se om det landar i min brevlåda idag! Karlarna har redan åkt till garaget, men jag och Lennox åker in med mamma och pappa sen.
Vill inte lämna mitt paket om det kommit i brevlådan hela kvällen.
Varför?
Jo för att det springer tydligen runt folk och kollar i våra brevlådor?!
Räcker det inte med att dom rotar i våra soptunnor och river upp alla sop-påsar?!
Usch sicka vidriga människor det finns.

Nej, mina rara nu ska jag sätta mig på balkongen och lapa lite sol tills det är dags att åka.
Hoppas ni har lika vackert väder hos er som det är här.


Mitt inte så vackra alterego Hamster.
Även om Hamster inte är så skön att titta på, så ser hon alltid till att få folk att skratta.
Men Hamster är inte hel utan sin kompanjon Beaver.
Mer om Hamster och Beaver i en annan blogg.
Måste snacka med syrran först om jag får lägga ut lite bilder på henne som Beaver.

Kommentarer
Postat av: caroline

grymmt snygg makeup ! :)

2009-04-17 @ 22:03:00
URL: http://flowerbombs.blogg.se/
Postat av: caroline

grymmt snygg makeup ! :)

2009-04-17 @ 22:03:06
URL: http://flowerbombs.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: aw tack så hemskt mycket! :)

2009-04-19 @ 18:53:49
URL: http://illya.blogg.se/
Postat av: Annika

bloogggga :):)

2009-04-19 @ 22:36:29
URL: http://annikafredby.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hejsan!

Jag tänkte bara höra om du är intresserad av detta: Visst lägger man ner rätt mycket pengar på smink på en månad? Jag är medlem på en sida där du kan få presentkort hos olika butiker som säljer smink, ex Åhléns och Kicks. Det man gör är att besöka hemsidor, svara på undersökningar och frågor på sidan. Man får även poäng för att logga in, vilket är jättebra, för det betyder att man egentligen inte behöver lägga ner så mycket tid för att till slut få ut ett presentkort!

Om ni blir medlemmar så har jag dessutom ett tips: spara ihop poäng tills ni har 600 poäng (om ni har tålamod), för då får ni ut mer av presentkortet.

Om du blir medlem genom länken nedan så får du dessutom 50 poäng direkt när du blir medlem! Medlemskapet är gratis, det tillkommer inga avgifter för frakt eller så heller.

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=191155

Jag hoppas vi ses! Galenorewen heter jag där.

Ha en bra dag!

Om du inte är intresserad, så ber jag om ursäkt för att jag störde.

2009-04-20 @ 06:27:30
URL: http://gratisbesatt.blogg.se/
Postat av: Maja.

Hahaha, sjukt rolig bild, ser verkligen ut som en hamster? Sett filmen Bolt? Otroligt lik hamster i den:)

2009-04-20 @ 14:13:14
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0