Fy skäms...

På mig som fullständigt "struntat" i bloggen den senaste tiden. Min inspiration har varit lika med noll och min lilla familj har fått gått före helt enkelt. Men jag lever i allafall och det har inte hänt något speciellt under detta lilla avbrott.

 Sist jag skrev berättade jag att jag skulle åka till Borlänge med mamma och lilsis. Lilsis hälsade på en kompis medans jag och mamma sprang omkring på Kupolen och fyndande. Är verkligen expert på att fynda, förr hittade jag aldrig något på rea. Men nu har vinden verkligen vänt och jag fyndar nästan alltid.
Har tyvärr inte tagit kort på fynden från Borlänge, ni får nöja er med att jag berättar vad jag köpte=P
Till älsklingen hittade jag kalsonger och linne från Frank Dandy för 149 kr.
Själv fyndade jag en Svea tröja för 209 kr (ord.pris 699kr) och ett linne från Serious Sally för 23 kr.
Som hittat!!!

Från bilen påväg till Borlänge.

Annars har det varit rätt lugnt, umgåtts med Ennie och Prada, haft vinkväll och umgåtts med Annika.
Påtal om Annika, hon är just i denna stund i Australien!
Nej jag är inte alls avis;)
Hon kommer vara där borta i 5 månader och jobba på sin ex-jobb.
Tänker på dig gumman och akta dig för dom giftiga spindlarna!

Kommentarer
Postat av: Annika

Haha har inte sett ett endaste kryp än! (peppar peppar) På jobbet berättade en dock att han hade en gigantiskt pytonorm som bodde någonstans på hans trädgård:/ Men han bor i hus lite utanför stan, haha! Kul med ett inlägg från dig, det var verkligen på tiden! Du måste hålla igång lite för min skull;) Kramkraaam!

2009-08-05 @ 14:00:50
URL: http://annikafredby.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Hejsan förlåt för reklamen men snälla hjälp mig att vinna den perfekta lilla bloggdatorn så att jag kan blogga ännu mer!!

Allt ni behöver göra är att bli medlemmar här http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=181481!

På Gratisbio alltså, när ni väl blivit medlemmar så kan ni själva bestämma om ni vill göra något med det eller bara låta det vara det spelar igen roll (men ni tjänar ju på det själva att försöka samla poäng!!



Tack på förhand :)

2009-08-05 @ 16:08:53
URL: http://essatjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0